6 servicii de marketing pe internet
Instrumentele eficiente de marketing pe internet care atrag clientii in afacerea ta si care fac ca aceasta sa se extinda in mediul online, se gasesc la agentia seoagency.ro. Aceste instrumente de promovare SEO vor permite, ca site-ul tau sa ajunga la un nou nivel si, de asemenea, vor duce la cresterea veniturilor in afaceri.
Tipuri de servicii SEO
1. Optimizare SEO
Optimizarea SEO poate fi solicitata prin contractarea de servicii de la o agentie SEO precum SEOAgency si este o solutie cuprinzatoare pentru a imbunatati pozitia site-ului in rezultatele motoarelor de cautare, emise pe cereri tematice legate de specificul companiei tale, fie ca este vorba despre vanzarea unui produs sau de prestarea de servicii. Serviciile de optimizare SEO duc la cresterea pozitia site-ului in motorul de cautare.
Cu cat este mai buna pozitia site-ului in rezultatele cautarii, cu atat site-ul este vizitat mai mult de catre utilizatorii online. Cu cat este mai dezvoltat site-ul tau, cu atat vei avea mai multi potentiali clienti. De fapt, optimizarea SEO ar trebui facuta in faza de dezvoltare si de creare a site-ul. Pentru ca site-ul sa traiasca la capacitatea sa maxima si sa fie accesat in mediul online, ar trebui sa fie optimizat pentru motorul de cautare Google.
2. SMM Marketing
Social Media Marketing SMM este un instrument modern care te ajuta sa interactionezi cu un public tinta urias. SMM marketing inseamna promovarea SEO pe diferite platforme sociale. SMM reprezinta un set de activitati si servicii de promovare SEO a site-ului sau a unui brand pe canalele social media iar cu acest instrument pot fi rezolvate anumite probleme ale site-ului. Sarcina unui specialist de la o agentie SEO este de a crea continut prin scrierea de texte sau filmulete pe care oamenii le vor distribui prin intermediul retelelor sociale, fara participarea organizatorului.
Se crede ca informatiile transmise prin intermediul retelelor sociale, determina o mai mare incredere intr-un produs sau serviciu in randul potentialilor consumatori. Promovarea in retelele sociale permite mobilizarea publicului tinta, alegand locatiile in care acest public este mai bine reprezentat si modalitatile cele mai potrivite de a comunica cu acesta, stabilind in acelasi timp publicul care nu este interesat de acest anunt.
3. Marketing e-mail
Marketingul prin e-mail trimite continut interesant utilizatorilor. Conditia principala si obligatorie este de a informa potentialii abonati, chiar inainte de a se abona, despre ceea ce contine buletinul informativ, ce subiecte vor fi acoperite si cat de des va fi publicat.
Trimiterea prin e-mail nu este spam! Scrisorile sunt trimise numai acelor persoane care se aboneaza voluntar la newsletter-ul site-ului. Marketingul prin e-mail trimite continut interesant utilizatorului.
Spam-ul este, de obicei, continut neinteresant pentru utilizator. Marketingul prin e-mail este o tehnica onesta si complet transparenta pentru atragerea traficului de clienti, iar link-urile conduc catre pagani irelevante. Un sfat de la specialistii SEO ar fi acela de a cumpara o baza de date cu adrese de e-mail. Este necesara formarea unui public tinta cu acei utilizatori interesati de subiectul, produsul sau serviciul tau. Acest lucru insa, poate fi facut de expertii de la seoagency.ro, optand pentru servicii SEO.
4. Marketing de continut
Marketingul de continut implica pregatirea si distribuirea de informatii de inalta calitate, relevante si valoroase, care nu reprezinta o publicitate directa, dar care convinge in mod indirect publicul sa ia decizia de a distribui informatiile. Crearea unui continut bun nu se face usor. Pentru acest lucru ai nevoie de advertoriale SEO (https://www.seoagency.ro/advertoriale-seo/) care pot fi solicitate de la seoagency.ro.
5. Publicitatea pe internet
Publicitatea pe internet este cea mai eficienta metoda de marketing pe internet. Cu costul sau relativ scazut, publicitatea online acopera o audienta potential nelimitata constand nu numai din utilizatori de calculatoare, ci si din utilizatori de mobile. Exista multe varietati de publicitate online. Seoagency.ro cunoaste toate metodele de promovare si poate da sugestii cu privire la anumite metode de promovare SEO. Publicitatea online depinde de:
- obiectivele campaniei;
- capacitatile financiare si tehnice;
- tipul de site-uri;
- obiectele vizate pentru publicitate.
Publicitatea pe internet este reprezentata de grafica, text, animatie si video.
Pana in prezent, exista zece domenii principale de publicitate online:
- Publicitate contextuala
- Publicitate banner
- Anunturi teaser
- Publicitate pentru publicul tinta pe retelele sociale
- Publicitate in aplicatii mobile
- Publicitate in videoclipuri pe YouTube
- Pop-up ferestre
- Publicitate in buletine informative de e-mail
- Publicitate pe site-uri tematice.
- Publicitate pe mobil
6. Publicitatea pe mobil
Publicitatea pe mobil reprezinta difuzarea informatiilor despre bunuri si servicii prin intermediul telefoanelor mobile. Astazi, aplicatiile mobile sau versiunile mobile ale site-ului sunt foarte populare in marketing-ul mobil. Marketingul mobil inseamna trimiterea de SMS-uri. In prezent telefoanele inteligente si tabletele sunt dispozitive complete, cu un numar de proprietati specifice.